Happy9191 ben kalça için oraya gitmedim Muhittin doktor iyi ama hastane çok sorunlu çok kötü işitme testi için gitmiştik başıma gelmeyen kalmadı eşim zaten stresli biri çocuk ortamda ağlamasın dışarda ağlamasın sustur der meme ver der orda aksilik yaşadım Muhittin bey iyi doktor sonra Etimesgut şehit Sait Ertürk götürdüm Hakkı bey var orda randavu bulamadım gonca hanıma götürdüm oda iyi ama.pek ilgili değil gibi geldi sanırım kadına fazla soruya gelemiyor ama kalça çıkığı için doktor baktı pek bir sorun yok dedi ama her ihtimale karşı gidin ultrason gösterin gün verdiler ama erken aldım çünkü ordakilere yenidoğan dedim kaç günlük filan sordular söyledim erkene verdiler götürdüm çektirdim sorun çıkmadı şükür