MKemalinAnnesi 5.5 aylıkken yaptırdık. İlk 2 gün çok kötüydü doktorumuz ısrarla sünnet külotu kullanmayın bezle kalsın demişti. Beze değdiği için ağlıyordu. En sonunda dayanamadım e bebekte satılan sünnet külotlarından aldım çocuğun canı dinlendi keşke önceden alsaymışım dedim. 1 hafta içinde de yarası iyileşti