Merhaba bugun bi kargo şubesine gittim yaklaşımlarını hiç beğenmedim ki normalde asla bi yeri şikayet etmem. Şubeden çıkar çıkmaz lütfen hizmetimizi değerlendirn diye mesaj geldi. 0 puan versem şube farkeder mi isim görünür mü? Cunku en yakın ve sürekli gitmek zorunda olduğum şube .