Esila15 Poyrazin_annesii 20-25 dk oldu . Koku yok ağzında dilinde de yok . Herhangi kızarıklık ve kusma da tok
Aalya Esila15 kolonya degil ama aseton yutmuş diye şüphelenip gittik.aracınız yoksa ambulans arayın hemen gelir götürürler .çok tehlikeli .kan tahlili idrar tahlili yapıyorlar
Zeynep088 Esila15 tamam korkmayın. İçmemiştir . İçse zaten belli ederdi çünkü çok acı bi tadı var ağlardı huysuzlanırdı kokardı ağzında
Alibebek20 Esila15 bir yudum dan bir şey olmaz ama çok içmişse hastaneye götürülmeli takip ediliyor gerekirse midesi yikaniuor dedi eşim. (Kendisi çocuk doktoru)