Herkese merhaba, 30 mayısta spinal sezaryenle doğum yaptım, annem destek oldu bu süreçte, ama artık onun da bir hayatı olduğu için pazar günü evine dönecek, ben hafta içleri tek başıma idare edebilecek miyim diye düşünüyorum. Tecrübelerinizi ve desteklerinizi bekliyorum.