Asyasavas Merhaba. Kızım 2 yaşında yüzüne telefon düşürdü ve ön diş ucu hafif bir sekilde kirildi nasıl oldu bilmiyorum aglamadi bile acı falan yok başına gelen var mi nasıl bir yol izlemeliyim ve diş ucu sivrilestgi için dudağını tahriş ediyor
kivirciginannesi Asyasavas tam o yaşta oğlumunda ön diş ucu düşünce kırıldı, açıkcası doktora götürmedim bir şey olmadı şuan 4 yaşında
BuseBlt Asyasavas ay benim 2 sene önce kırılmıştı yani yaklaşık 25 yaşında 😂😂 bende sivrilik yok rahatsız etmediği için birşey yapmadım ama sizin bebeği rahatsız ediyordur sivri olduğu için diş doktoru yapar birşey bence bı sorun derim
Kader_1002 Asyasavas Benimki de kırılmıştı bı kaç sene önce 😂Görüntü olarak basya rahateiz ediyordu ama acısı fln olmadı tabi sizinki küçük ildugu için belki hissedebilir.Ben işlem yaptırmadım siz en iyisi doktora götürün