inciko Dün aşı olduk iki bacağından ayy bunca aşı oldu hiç ateş huysuzluk olmamıştı dünden beri hem ateş hem huzursuz sürekli ağlıyor atak haftası diye de sanırım çok zor yaaa
Adel_ebrar inciko bizde pazartesi olduk canim atesimiz yok şükur ama huzursuzluk uyku duzeninde bozukluk olustu ya asidan mi atakdan mi bilemedim ya
48316ELIZAN inciko Bizde dun olduk gece azcik atesi vardi 1 c.kasigi calpol verdim huzursuzluk yasamadik oylece uyudu bugunde normal bir sorun yok.
Sumeyye068 inciko biz de geçen ay yaptırdık. Aynıları oldu hayta doktora götürdük. Aşılardan bir tanesi 1 haftaya kadar huzursuzluk yapabilir dedi . Öyle bi aşı dedi . Sonra geçti merak etmeyin geçecek
inciko Adel_ebrar aynen öyle eşimde olmasamıydı iyiydi ne güzel diye gülüyor da işte saglık için 5. Ayda atak varmı acaba 😅