Kızlar kızım 16 aylık 1 haftadır kabizdi en son hatta yağ sürdüm yağ icirdim yaparken kanayarak yaptı rahatladı .tamamen düzelsin diyede Dün eline 2 tane taze kayısı verdim rahat yapsın diye çocuk geceden beri ishal oldu sesli gürültü hemde 🤦🏻♀️ buqun 3. Bezi aldım normalde 1 kere yapar 😰 kayısı bukadar etkili mi yaa yada başka bişey mi bilemedim Allah korusun hiç bişi yoktu kayisidan sonra olunca şaşırdım . İshal kesici verdim reflor şimdi probiyotik ins düzelir basina gelen varmı acaba bebislerde 🥺