1prenses_annesii Ilk zamandan beri biogaia kullaniyoruz hic gaz problemimiz olmadi simdiye kadar bugün gaz damlasi bitmis sizce birkac gun vermeden takip edip rahatsiz olup olmayacagina baksam mi bosuna ilac kullanmis olmayalim bebegim 2 bucuk aylik
Caglarass 1prenses_annesii Deneyebilirsin tabiki. 3 aylıkken ara verdim gaz damlasına ama 2 gün mahvoldu, devam edip 4 aylıkken bıraktırdım
1prenses_annesii Caglarass öyle mi ben de 3 aylikken rahatliyorlar diye duydum bu da çok gazli bi bebek degil diye bi deneyeyim dedim umarim kötü olmaz
Caglarass 1prenses_annesii Biogaia bağırsak düzenleyici olduğu için de gaz sancısı çekmemiş olabilir. Benimki gazlı malesef 5 aylık olucak hala ağlar sağolsun 😂 İyi düşün iyi olsun 🌸
BuseBlt 1prenses_annesii genelde 3 ayda rahatlıyorlarmis ama benimki 6 aylık oldu hala gaz damlası kullanıyorum 🤷 2-3 gün ara verebilirsiniz belli olur muhtemelen
1prenses_annesii Kplnnn bizim kolik durumu yok ama ara verip anlayabiliriz saglikla büyütün bebisinizi😇
1prenses_annesii Haffuse yani pek bisey yapmiyorum aslinda arada ayaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyorum gün içinde sadece
Haffuse 1prenses_annesii Ben gaz masaji da cok yapardim, birden izin vermedi yapmama… ama cidden izin vermedi cok sasirdim🤣 O zaman anladim gaz ilacini birakmam gerektigini😅3.5 aylikti,
Haffuse 1prenses_annesii o zaman henuz vaktiniz var birakmak icin erken, sanirim max.1 ay daha… Ama azalmistir zaten gaz sancilariniz, ben öyle bi alismistim ki🤣😂 yeni bikac gun oldu birakali, probiotik damlam da bitsin öyle birakicam😅