Belisss kolik olan bebekler genellikle akşam saatlerinde hergun aynı saatlerde sebebsiz yere ağlama krizlerine giriyorlar . Benim kizimdada vardı geçti çok şükür . Gazdan dolayı da aglamalar oluyor. Ben rezene kullandım o süreçte. Etkisi oldu. Kolik olan bebeklere fön makinesi beyaz gürültü yada elektrik süpürgesi sesi sakinleştiriyorda.😊