Eslinapapatya beslenmesini şunun için sordum, benim kızımda sütle besliyordum sonra mama vermek zorunda kaldım bı kaç kere Aptamil sonra kakasyny yapmamaya başladı yarım günü geçti normalde 3-4 kere yapardı gününe, endişelenmeye başladım bide huysuzlugu vardı, sağlık ocağına gidince, kimse tavsiye etmediyse kendi sütun yetiyorsa mama verme dedi iyi beslen dedi bide damla yazdı, mamayı kesdim düzeldi yine yapmaya başladı, yoksa zorla yaptırıyordum zeytinyağlı yumuşak sabunu fitil gibi yapıp, fitilde denedim yarım olarak ama yinede büyük geliyordu kıyamıyordum, aklınızda bulunsun diye yazdım