birmeleginannesiii Çok kötü oldu. Yüzüme gittim ama böyle bir şey yapacaklarını bilemedim. Tıraş makinasıyla kısaltmak istedi ama saçma sapan çok ileri giderek ortaya tuhaf bir görüntü çıktı. Sizce bu düzelir mi ? Ya da biter mi cihaz alex
ikikizannesi birmeleginannesiii diğer postada yazdim gayet normal fuallerin var olmasi gerektigi gibi yapmis ayrica kisaltmasi gerekir alacagi tuyu hicbirsorun yok tepkide vermemis cildin bnm kipkirmizi oluyor
Baakpnr- birmeleginannesiii eğer lazer ile bitecekse bence sonra güzel bir görüntü olur bazen ordaki saçları faul yani alıyorlar . Ben de bazen kendim iple alıyorm Belkı 3 ayda bir canım isterse 🥰 ben alınınca daha cok begenıyorm 🥰🥰
birmeleginannesiii Benisahtesevme2 hayır kendisi aldı. Ben istemedik görmedim O an zaten fark etmedim
birmeleginannesiii ikikizannesi çok tuhafıma gitti bir de kestiği saç 15 cm uzundu saç gibi geldi o yüzden
ikikizannesi birmeleginannesiii bi dahakine yaptirmazsiniz o zaman o estetik olarak o sekilde ayarlamistir
Benisahtesevme2 birmeleginannesiii orası saç degıl dıyorlarda orası ne o zaman merak ettım saçımızın bır bölümü orası yüz degıl herkeste olan bişey adı da faul😀