Fadile Kizlar kizim 4 aylik goz kapaginda sanki tahris olmus gibi oluyo ve kirmizi oluyo arada geciyo sonra geri oluyo boyle olan varmi aranizda yada bi bilgisi olan
elizsmommy Fadile evet biz 3 aylığız bizde de oluyor. bebeğiniz beyaz tenli mi . ben hassasiyete yormuştum bence normaldir
Latiko Fadile oğlumda da var melek öpücüğü lekesi demişti zamanla geçer dedi bakalım hala duruyor 6 aylık olacak
BBiranne Benm kizım da da var, arada belirginlesiyor bazende geciyor. Doktora sormustum buyudukce gecer dedi