Merhaba, kızım 3 aylık. son 2 haftadır gündüzleri memede 5 dk emiyor ve sonra ağlayıp kendini geri çekiyor. Sütüm de var anlamıyorum bunu neden yapıyor. ben de zorluyorum emzik veriyorum biraz sakinleşiyor sonra tekrar mememi veriyorum. Emzirmelerimiz kabusa dönüyor. Bu bi süreç mi 😞 bi arkadaşım 3. aylarda sütünde azalma olabilir diren demişti atlatınca güzel eöecek demişti. öyle bi dönem mi bu . bilenler aydınlatabilir mi