Asya001 Kızlar 2 aya işe başlicam da kızım 17 aylık olcak o zamana emzirme konusunda çalışan anneler nasıl yapıyormusunuz sağıp bırakıyormusunuz yoksa işten gelince mi emziriyorsunuz sadece tecrübelerinizi paylaşırmısınız ?
Aezgi Ne kadar daha emzirmeyi düşünüyorsunuz 17 aylıkken ana öğünleri yemekler olucak öğlen uykusu icin sütünü sağabilirsiniz gecede uyumadan emer su an oğlum 18 aylık ben bırakma asamasındayım
Asya001 Aezgi ben 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum bide benim kızım şuan evde olduğum için sürekli ağız alışkanlığı yaptı emiyor