duyguronita62 Kızlar nasıl gıdıyor bebişlerle ? Benımki gığ falan yapıyor kedı gbı sesler çıkarıyor tam sevmelıl döneme geldı 😀
elizsmommy duyguronita62 biz de 3 aylık olduk. her şey güzel çok şükür ancak memede 5 dk kalıp ağlamaya başlıyor bizimki emzirmeler kabus oluyor bazen. sütüm de var anlamıyorum. bu süreci atlatırsam inşallah iyi olacak. sizinki kaç dk memede kalıyor
Eyllada Bizim ki konuşuyor benimle 😂 kahkaha atmayı öğrenmiş sürekli bir bağırma hali kahvaltı yaparken yanımiza koyuyoruz babasının ağzının içine bakıyor birşey yapsinda güleyim diye
Eyllada elizsmommy meme reddi yaşıyorsunuz bu aylarda normal kabul ediliyor gezerek emzirmeyi fln tavsiye ediyorlar benim kide biraz emip birakip etrafı seyretmek istiyor
duyguronita62 elizsmommy malesef bendede oluyor . Resmen göğsüme vuruyor elleriyle kafasını arkaya itiyor . Ayağa kaldırıp emzırınce alıyor ama
elizsmommy Eyllada çok teşekkür ederim gezerek emzirmeyi denicem ❤️ sağolun. valla çok çaresizim zayıflamasından korkuyorum 🥹 umarım bebişlerimiz iyi ve sağlıklı olurlar
elizsmommy duyguronita62 aynen öyle elleri yumruk bi vuruyor bide içli içli ağlıyo 😞 ben de gezerek emzirmeyi denicem
Eyllada elizsmommy Rica ederim aminn inşallah ben emzirmeye başlamadan önce bütün odaları gezdirip anlatıyorum merak duygusu biraz azalsın diye sonra da memeye alıyorum eder durmazsa ayakta gezdiriyorum bu şekilde geçecek inşallah bu süreçte Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤗