Bebeğim 7.5 aylık. Geceleri her saat başı ağlayarak uyanıyor. Emerek uyuyordu öncelerde şimdi emmesi bitince beni yatır diye ağlıyor. Yatırıyorum meme diye ağlıyor. Emziriyorum başını yine geriye atıyor. Ayağımda sallıyorum olmuyor. Çarşafta sallıyorum olmuyor olmuyor. Yaklaşık 2 haftadır böyle. Saat başı uyanıyor. Emziriyorum yine başa sarıyoruz. Bir bakmışım sabah olmuş ve ikimizde uykusuzum. Üst dişleri çıkıyor epey şişmiş. Diş diye düşünüyorum ama öncesindeki hikayemizde buna yakındı. Hala çözüm bulamadım. Bana bir yardım edin ya vallahi bittim tükendim. Evladıma güzdüzleri uykusuzluktan hayrım dokunmuyor 😔😔😔