Poyrazinorhaninannesi33 ben kullanıyorum güzelde satış yaptım kendimce, şu aralar arttırmaya çalışcam sanırım diğer kullanıcılara yorum vs atıyorsun reklamını iyi yapınca satışın artıyor. Attığın ürüne göre de değişiyor elbise, ev eşyası vs daha yoğun satılıyor.
Dolap hem satıcı hem alıcı açısından komisyon hizmet bedeli kargo ücreti açısından biraz daha fazla ücret kestiği için düşündürüyor ama yine onda daha çok satış yaptım ben.
Gardropsta alıcı dan hizmet bedeli alıyor kargo ücreti kadar aslında 15 20 TL civarı ama kargo ücretsiz diye satış yapıldığı için algısal olarak daha doğru geliyor. Satıcıdan 200 TL altına komisyon kesmiyor ikiside güvenilir.