Talhaboy 2. Günde cildirmak üzereyseniz ve tavırlarınz sertlesiyorsa siz vazgeçin bence suanlik. Çünkü dün bir bu gün 2 kendiniz diyorsunuz ,çocugun bu deneyime alışma süreci var hemen mucize gerceklestirmesini beklemeniz biraz fazla cocugunuz hayatında bir kademe atlıyor yeni bir evreye geçiş yapiyor bunu başarmak onun için ne kadar zor bunu bir düşünün. Öncelikle siz sonra çocuğunuz hazır olduğunuzda başlayin eğitime derim tavsiye olarak.Zira ikinizde hazır görünmüyorsunuz yazdıklarınizdan bakilirsa