Ufak ufak mama veriyorum doktor tavsiyesiyle 30 cc falan. Biberon almıyor kaşıkla veriyorum. Pürelerle karıştırınca daha kıvamlı ve vermesi kolay olacak yemesi de. Bunla ilgili bilginiz var mı. 30 cc mamayı erik püresiyle karıstırıp verebilir miyim misal