Benim oğlum 23 aylık 2,5-3 yaşında başlamayı düşünüyorum. Okuyup araştırdım biraz doğru ilerliyorsunuz. Bence 1 hafta evden çıkılmamalı yeni bir süreç olduğu için kafası karışmasın. Sonrası için de 2 saat tutabiliyorsa ve rahat yapabilecekse çıkılmalı. Bu arada ben lazımlık almayı düşünmüyorum erkek çocuğu olduğu için klozete de alıştırmak istemiyorum ayakta yapmasını istemiyorum. Direkt normal tuvalette önce kenarında sonra normal oturma şeklinde öğreteceğim. Hem dini açıdan hemde sağlık açısından en doğrusu böyle diye düşünüyorum