Duygu388 engteacherrr bnde şurubunu kullanıyorum 5ml veriyorm gaz sancısına göre günde ya 1 bakıyorm ıkınıyo 3 defa verdiğim oluyor ama çok çok memnunum gerçekten almayada devam edicem bebeğimin gazı düzeldi şükür