BulunurHintKumasi merhaba anca yazabildim kusura bakmayın. Cumartesi bırakmayı kafaya koymuştum. Biraz fazla duygusalim o zaman birakmasaydim hiç birakamazdim sanırım. Bizim mahallemizde ki aktarda kalmamış, öğleden sonra gelir dedi adam. Oğlum da öğleden sonrayı beklemeden meme istedi 🥲 Ablamın bir formülü vardı biraz suda tuzla şekeri karıştırıp verdim mememi emmedi. Açıkladım durumu bu arada ogluma ( daha önce diş tedavisi olduğumda 5 saat kadar emzirmemistim doktor ilaç yaptı süt acı oldu diye anlatmıştım 5 saat beklemişti oğlum) yine aynı şeyi söyledim artık duzelmeyecegini söyledim istersen süt icebilirsin dedim. Gün içinde istedi yine aynı şekerli tuzlu sudan sürüp verdim memeyi yine aynı aciklamayi yaptım. Beni gece korkutuyordu hala geceleri emiyordu çünkü gece emmesini birakabilsem azaltarak bırakmam çok daha kolay olurdu. Gece de sorun çıkarmadı. Dün gece sabaha kadar uyanmadı sabah uyanınca da ağladı ve bana vurdu uyku sersemi. Özür dilerim annem seni çok seviyorum dedim. Tamamen uyanınca eski nesesine döndü anne meme acı oldu dedi oyun oynamaya başladı. Bugün istemedi bakalım gece ne olacak 🥰