Bebegimm1 Sedaekrem evet Allah affetsin cok berbatti tadi asla vermedim o tad uzun sure agzimdan gitmemisti
2cocukannesi__ Bebegimm1 Ay el yapımı al kuzum ya yok mu kolu komşu kim bilir neler var allah affetsin
Esralitugram Trend yoldan bende ek gıda için sipariş vermek istiyorum bebeğim için ama güveneblir miyim korkuyorum tereddütte kalıyorum alıp almamakta. Sizlerin güvenip memnun kaldığı yer var mı arkadaşlar?
tulisvebebisi Esralitugram aşçı anne ürünlerini denemenizi tavsiye ederim harika normal ve ıspanaklı tarhanası harika ve çok faydalı afiyet olsun 😊
kurtege Aliasafinannesi27 bu Markaya güvenebilirsiniz . Yorumlarına da bakın isterseniz. Tadımla bittiyse 6. Aydan sonra verebilirsiniz .
Bebegimm1 2cocukannesi__ suan buyudu market tarhanasi veriyorum el tarhanasi organik yaziyor ama iste ne kadar dogrudur bilemiyorum ilk ek gida zamanlarinda vermistim e bebek markasini oyle bir tat hayatimda tatmamistim denediniz mi siz bilmiyorum ama deneyen bilir ne demek istedigimi 😂
Sedaekrem U-2310 aynen canm aldım 3 al 2 ödesı vardı yanı sen nasıl hazırlıyorsun ben ıcerısıne sebze katıyorum ıkı kasık tarhana yerıne artık tek kaşıga dusurecem
cahillesohbetikestim Sedaekrem annem yapıyor tarhanayı en organiğinden ondan alıcam zamanı gelince 🥰🤣
Cennet_annesi Sedaekrem Instagram bebeklik.com sayfasından herşey sipariş verebilirsiniz güvenilir herzaman alıyorum OG marka ürünleri hepsi çok güzel doğal tarhanası bissuri çeşitleri var tavsiye ederim
U-2310 Sedaekrem tarifi yazıyor ya ben direk onu yapıyorum ekstra bsey katmıyorum sen nasıl yapıyorsun belki bende denerim senin tarifini