Kızlar 5 aylık bebeğim sütle doymuyor o yüzden mama aldım bugün biberonla denedim içmedi ağladı kaşıkla denedim yine içmedi . Bugün 4 kez mama yaptım belki bu sefer içer diye yok bu sefer mamayı yaklaştırınca ağlamaya başladı çok içli ağlıyor ne yapıcam allah aşkına hiç bilmiyorum. Başka nasıl verebilirim mamayı