CeylinEkim Daha hesaplı geliyor ben ucundan başladım diyebilirim ama hem daha çok alınacak oluyor hemde sezonu olmadığı için çok sey bulamıyorum ya sizler aldınız mı ?
Limonlusu CeylinEkim e bebekte dün uyku tulum ları ve kazaklar indirime girmişti. Her yaşı topladım diyebilirim. 😊
alptoyyy CeylinEkim sadece bezelye aldım barbunya da baktım 26 kilosu almadım düşmesini bekliyorum ama adam düşmez diyor bakalım
Mihriafra CeylinEkim evet yavaş yavaş alıyorum koton da sweatshirt tayt aldım e bebek swet aldım sezon sonu uygun şeyler var mı bakıyorum
CeylinEkim Mihriafra valla işimiz zor ya bu sene mont almam lazım ayakkabı falan da lazım ihtiyaçlar çoğalıyor ama mont falan yok kalmamış hiç geçen sezondan
biryazmasali CeylinEkim sezonu tamamlayamadım kışlıklara sıra gelmiyor ama almak lazım bu gidişle eylülde bu fiyatlar 5 e kalar
Aezgi CeylinEkim dolaba bakın gecen sezon 100 tl zara mont aldım taş gibiydi 2 el ama at makineye yıka mis gibi tertemiz oluyor bu senede dolaptan alcam sıfırları 500 tl falan zarada hm de
Gmze1998 CeylinEkim ben Mart’ta aldım montunu bot da Nisan’da almıştım kış sonu alırsanız daha uyguna gelir bu mevsimde bulamazsınız kışlık
biryazmasali CeylinEkim şimdi siz diyince uygun olur bakim bir uyku tulumu alayım dedm kışlık 260 tl sezonda ne kadar olur bilemedim vazgeçtim hiç bitmiyor eksik
CeylinEkim biryazmasali ebebek. Uyku tulumları indirimde suan bakabilirsiniz baya güzeller ama çabuk tükeniyor bedenleri
CeylinEkim Aezgi hadi ya şu dolap uygulaması çok gündemde bu ara ben çok korkuyorum ya gelmezse hatalı yırtık gelirse falan diye bi bakmak lazım
Aezgi CeylinEkim cok satıs yaptım aldımda hic sorun yasamadım zaten ürün alanlar değerlendirme yapıyor ordan satıcı hakkında izlenim yapabilirsiniz kesinlikle tavsiye ederim