Henna1327 Sağlık ocağındaki doktor bebekte hâlâ biraz sarılık var dedi. Aynı durumu yaşayanlar bunun sebebi nedir? Anne sütü ile besleniyor bu kadar sürmemesi gerekiyormuş. 😔
Limonlusu Henna1327 uzamış sarılık. Öncelikle kan ve idrar tahlilleri temiz ise zamanla geçecektir. Bebeklerin karaciğeri 3 ayda olgunlaşır bu yüzden uzayabilir sarılık. Gün içinde kolu bacağı güneş görsün 2 saati beklemeden emzirin geçecektir.
Kadifemsii Henna1327 anne sütü sarılığı da olabilir başka bir sebepten de olabilir benim kızımda da vardı birsürü tahlil ve idrar bakıldı enfeksiyon varmış idrarında sarılığı olmasa farketmeyecektik .
Filiz_akn Henna1327 kan uyuşmazlığı sebebiyle uzamış olabilir bizimkinde öyleydi 3 aylık olduk ilaç tedavisi ile geçti bizimkisi 2 saatte bi muhakkak emzirin