Ben de tadimlara kabak ile başladım. Tadını çok garipsedi. Ama bu kabaktan dolayı değil, ilk defa yemek yediği içindi. Geri çıkardı, ögürdü. Ben 3 gün verdim sonra patates havuç ile devam ettim. Artık yutmayı çiğnemeyi öğrendi. Bugün tekrar kabak ve patates verdim. Güzel güzel yedi. Zamanla alışiyorlar yemek yemeye.