Babyarask Kızlar 22 günlük bebegim var sütüm geliyor ama bazen yetmediğini düşünüyorum tabi cuma kontrol var yine de doktoruma soracağım yetip yetmediğini Bu damla süt arttiriciymis doktor reçetesi ile mi veriliyor kullanan var mi
Urazanns Babyarask reçetesiz aldım ben eczaneden ilk basta sütüm hiç yoktu şimdi bazı günler kullanıyorum 2. Şişem çünkü çok memnun kaldım ☺️
Tuba_engn Babyarask Doğum doktorum vermişti. Bende çok işe yaradı şükür. Bir de tek meme ilerledim 4 aydan sonra 😞 Bir de hap şeklimde kullandım ben. 💊 İsim vermeyim reçeteli. 17 aylığız tek meme. Ama sadece uyurken emiyor. Yeni bıraktım artırıcıları. Destek humana anne çatınızda kullandım bana iyi geldi.
Egemom21 Babyarask Canım ben kullandım gerçekten sütümün azaldığını dönemlerde arttırdı ama lütfen düzenli kullan başlayacaksan hiçbir zararı da yok ve bol bol dereotu ve kayısı hoşafı o kadar çok artıyordu ki sütüm sana da şifa olur inşallah 💘eczane reçetesiz veriyor
Nazlican Babyarask Evet bitki çayı Küp şeker formunda Günde 3-4 bardak 3 tane olarak tüketebilirsiniz
Annakarenina_19 Babyarask evet canım ben çok kullandım sütüm olsa da alışmıştımm çok şişe bitirdim şimdi 6 aya girecek. Hem su alışkanlığı kazandırmıştı bana suya katılıyor ya onu içmek için su iciyordum Su da önemli süt için. Tavsiye ederim devlet karşılamıyor parali en son 90 TL ydi
Asguney Babyarask ben 2. Şişeyi kullanıyorum birde momstok anne çayını içiyorum fayda gördüm reçetesiz alınıyor bestlak. Ama düzenli kullan yoksa fayda etmez.
Asguney Asguney indirim dönemlerinde alıyorum hemen takip edin indirimleri trendyolda hepsiburada e bebek hepsinde var
merve171214 Nur234 bir bardak suyun içine üzerinde yazan kadar damlatıosnz içiosnz ben kullanalı çok oldu o yüzden damla sayısını unuttum