Woody aldığın lego çok ideal olmuş, duplo almak istiyorsan ki bence pek gerek yok yani duploya; karakteri olanlardan alabilirsin. Oyun odası var bizde, 2 tane çocuk, sallanan at var mesela. Bununla oyun kuruyordu. Trenden alabilirsin, bunda da 2 tane karakter var. Yani ilerisi için bu karakterleri konuşturur, oynatır, uyutur.
Eğer classic almasaydın, duplo classic almanı önerirdim.
Ben Derin’e artık ne istiyorsa onu alıyorum, o evreye geçtik çok şükür.
İlk bilinçli istediği şey cry babies oldu. Sonra bloopies deniz kızı istedi. Bunlarla da gerçekten fazlaca oynadı, hala oynuyor. Parka bile bunlarla gidiyor.
Oyun hamuru aldım bolca. Bu yaş için inanılmaz kurtarıcı bir şeymiş. Saatlerce sıkılmadan oynuyor. Kuaför seti var, dondurma seti var. Bunları yapanın elini öpmek lazım.😁
Kitaplar aynen devam ama artık çok para vermiyorum. İş bankası hikaye kitaplarından alıyorum. Birlikte okuyoruz. Bi de uyumadan önce on dakikalık masallar serisinden kitap bulursan almanı öneririm. Mükemmel çünkü. Derin’in en sevdiği kitaplar kesinlikle bu serinin kitapları oldu. Çok para verip aldığım kitapların hepsi rafa kalktı.