Oğlum 2 ay 10 günlük. Uyumuyor. Sabah 6 da uyandı saat 1 oldu. Bir kez yarım saat uyudu sonrası 10 ar dakikalık kucakta kestirme. Emerken uyuyor genelde ve son günlerde şöyle bir huy edindi. Göğsümü ağzından atıyor ya da kafasını çevirerek bırakıyor saniye geçmeden aranıp geri alıp emmeye devam ediyor. Bunu neden yapıyor acaba. Bazen canım çok acıyor 😔😔 Sütüm var, altı temiz düzenli banyo yapıyor burnunu temizliyorum tıkalı falan değil. Sorun ne olabilir acaba 😔