Deri testinde çıktı, kan sonuçlarını bekliyoruz, temmuz başı gibi çıkacak, şimdiye kadar kilo alımında sorun görmedi doktorlar, sütün yetmezse mama raporu yazcam dedi sadece, sizde belirtiler nelerdi, biz şark görevindeyiz, 2 aydır anca teşhis konuldu 🙄