Avsrlkn olmaz iki günlük yapan çok annemiz var. Sadece bir yemegi biz bir defa ısıtıriz.pisen yemeği uzun süre disarda da tutmamaya dikkat edin bakteri üretiyor soğuyunca dolaba koyun. İmkanınız varsa günlük yapın ama zorlanıyorsanız böyle de yapabilirsiniz.