Merve6066 Bende de olmuştu hem de bayağı fazla. Emzirdiğim için gelişigüzel krem, ot, ilaç vs de kullanamadım. Kabız olmamaya dikkat etmek dışında hiçbir şey yapmadım. 4.5 - 5 ay sonra kendiliğinden geçti. Bol bol su içmeyi de ihmal etmeyin ve lifli beslenin (sebze, meyve, tam buğday ekmeği vb.). Geçmiş olsun. 🪷