Bebeğim 11 aylık ve hala olmadim. Doktorum 1 yıla kadr olmayabilirsin dediği için bekliyorum ama bu süreci doğal olarak hızlandırma gibi bir şey var mı ?doktorum başka yere geçmiş başka doktora da gitmek istemiyorum açıkçası çok kötü trajik anılarım var;(