Biri1 7 aylık Bebeğim yaklaşıkm2 haftadır hasta tam düzeliyo diyorum bronşit olmuş aonra tam düzeliyo diyorum burnu akıyo tam düzeliyo diyorum ateşi çıkıyo.Böyle bişey yaşayan varmı