Deletedmom_7 9 aylık kızanım var geçen haftadan beri olası adet gunu gösteriyordu olmadim bugun asil olmam lazim olmadim kafam da deli sorular naneyi yemezsem iyidir 😥🙄 (sadece eşim korunuyordu dogum kontrol hapina alerjim var ) yeni safra kesemden ameliyat olsum spral taktiramadim korkuyorum taktirmaya
ikikoalaanasi Deletedmom_7 düzenli adet oluyorsanız hayırlı olsun diyelim sjsjsj şaka bı yana ikinci gebeligim bu şekilde olmuştu. Eşinize güvenmeyin bence hiç olmasa kondom kullanın. Umarım geç kalmamışsinizdir
devrialemsah kondom ise yoktur ilaçlar vs geçiktirmiştir ama şu geri çekilme muhabbeti ise yüksek ihtimal
Deletedmom_7 ikikoalaanasi bugun adet olmayi bekliyorum evet adetim düzenlidir Allah korusun bir daha mı asla güvenmem kara kara düşünüyorum
Veragillerden Biz prezervatif ile korunuyoruz, bir de geri çekilme yapıyoruz(geri çekilme korunma yöntemi değildir.), yine de adetim gecikse korkuyorum düşünün…
GizeminEdizi Deletedmom_7 zevk suyundan hamile kalınıyor maalesef sperm olduğu için geri çekilme asla korunma değil o yüzden