Kızım 2 yaşına 10 gun once girdi.Gurbeteyiz kimsemiz yok.Kizim yalniz buyudu hic kalabaliga karisamadik.Bide corona olunca iyice eve kapandik.Kizim 13 aylikda yurumeye basladi.Ilk kelimesi babaydi 6 ayliken falan soyledi.Su an alkıs bay bay yapiyor.Istedigi bisey olunca bazen isaret ediyor bazen benim elimd4n tutup istedigi seyin yanina goturuyir.Oyuncaklariyla olmasi gerektigi gibi oynuyor.Esimle ben seslenince ismine bakiyor ama disardan yabanci biri seslenince hic umursamiyor bakmiyor.Disariya cikmak istedigine ayakabisini yada benim kiyafetimi getiriyor giyiyeyim diye.Aynanin karsisina gecip sar sar makarayi oynuyir.Yada ben sarki seklinde vucudun bolumlerini soyluyorum gisteriyor.Parmak ucunda yurume problemi var.Surekli acik olsn dolaplari falan kapatiyir.Eli kirlenince kiri hic sevmiyir hemen silmek istiyor.Konusma olarak sadece baba mama diyir.Surekli bi babildamasi konusmasi var ama ben anlsmiyorum ne dedigini.Burda acilan postlari gorunce brnde korkmaya basladim.Taklit yapma ozelligide var.