Kızlar bebeğimi emziriyorum ama sarılık olunca doktorum sütünü sağ bakalım ne kadar geliyor doyabiliyor mu demişti ve mamaya da başlamıştık. Daha kirkimiz çıkmadı. Çok şükür sütüm geliyor. Emmeyi unutmasin diye önce emziriyorum sonra 3 saatte bi 80 CC anne sütü veriyorum . Ama bebeğim resmen aç ağlama nöbetlerine giriyor öyle olunca mecbur bir de mama veriyorum üstüne 90 ccye yakın. Çok mu veriyorum napiyorum şaşırdım kaldım. Doydugunu anlamıyor mu acaba Allah aşkına akıl verin