Selam güzel annelerim ve anne adaylarım:)
Nasılsınız,gününüz nasıl geçiyor
Bebeğim 7.5 aylık,doğumdan beri ben de vitamin takviyesi alıyorum şu an elimdeki bitti. Farklı bişey kullanabilir miyim diye,kullananlardan fikir almak isterim. Ben decavit ve devit3 damla kullaniyordum kendime.