avseque benimki de öyle aşırı hareketli, bir aylıkken dönmeye başlayan bir çocuk düşünün, şimdi 2 buçuk aylık daha da hareketlendi, kilo alımı da sınırlarda aylık 600-700 gr ama ben hiç doymadığını hissetmiyorum, geceleri güzel uyuyor, çok acıktığında huzursuzlanıyor ama emince rahatlıyor. Doktorum da biraz dikkat edelim beslenmesine, mamaya başlamak işin kolayı, şimdilik başlamamıza gerek yok dedi, açıkçası rakamlara takılmıyorum, her çocuk bir değil, ben zayıf bir insanım eşim de öyle genetiği ortada çocuğun diye düşünüyorum. Tabi annelik başka bir şey bir hafta boyunca kilo almadığını bilsem illa ki benim de kafama takılır ama ben lohusalıkta da bunu yaptım, negatif bir durum olduğunda ona odaklanıp enerjimi ona harcamamaya çalışıyorum, cidden işe yarıyor.