dlrkrn canı istediği için yürüyor olabilir. Bir de düz taban yatkınlığından kaynaklanıyor olabilir. Benim kızım da parmak ucu yürüyordu, doktoruna danıştım, düz taban yatkınlığı sebebiyle ayaklarında ağrı oluyordur demişti. Ev içinde de ortopedik panduf kullanmıştık. Tamamen kesildi.😊