Arkadaşlar kızım 20 aylık. Erken diyenleri duyar gibiyim. Çocuk gece kuru kalkıyor konuşabiliyor tuvaletin ne işe yaradığını biliyor. Kaka yaparken lazımlığa götür dedi sonra bezi çıkardım. Oturduğunda çişini yapıyor. Çişi geldiğinde ben çiş yapıyom diyo ama hafif kaçıyor. Sizce tekrat bezleyim mi (bezden nefret ettiği için erken davrandım) bugün 5. Gün