Bircicekannesiii Kızlar minicik bi karnım var 20 günlüğüz ama yumuşak yani yok denecek kadar az ama bu yumuşaklık ne zaman gidecek gidiyor ya🙄
nesnes Bircicekannesiii sanıyorum 6. Ayda falan baya sertleşmişti benimki.. ama tamamen eski haline dönmesi için egzersiz gerekiyor.. siz kilo verdikçe azalacak o yumuşaklık da
Iscan Bircicekannesiii ne zaman düzeldi tam olarak bilmiyorum ama 9 ay oldu doğum yapalı normal şuan hiçbsy yok eskısı gıbı spor fln da yapmadım
Guner Bircicekannesiii benim karnım da küçük ama sertleşmiyo eskisi gibi olmuyo görüntü olarak eskisi gibi ama yumuşacık
Lajivert Bircicekannesiii benimki 3 aylıkken falan toparlanmaya başlamıstı ama yumusacıkkende güzeldi bea 😀😀😀
hilalinannesiiii Sanirsam hic bir zaman benimde cok büyük degil ama orasi puding gibi 😂 dikislerin ne alemde
Bircicekannesiii hilalinannesiiii Dikişler kaynamış sanırım elleyince geliyordu ele ama şuan yok 😂 ağrı sızı da yok
Bircicekannesiii nesnes Kilom kalmadı canım eskiye döndüm hemen ama ayaktayken sıfır karnım yok ama oturunca karnım var gibi o yumusaklık sarkıyor garip 😂
Araseymen Bircicekannesiii bende sarkma yok korse tak canim.bide daha çok erken 6 ay içinde anca toparlanır yani benim dogumdan bi kac gun sonra karnim kalmamisti ama yumuşak u degilmi hatirlamiyorum suan 2 yil gecti aradan ama suan gayet normal arada aklima geldikce mekik cekiyorum ama yapmasamda etim sıkı.
Rereu Bircicekannesiii doğum öncesi spor yapıyordum yani karın kaslarım belirgindi o yüzden şu anki göbeğim normal mi doğumdan mı sporsuzluktan mı bilmiyorum o yüzden cevap veremicem 😁