Azizeugur Apandisitim patlamış kapalı ameliyat oldum 18 gün oldu dikiş yerinin birinde fındık büyüklüğğnde sertlik hissediyorum acı ağrı yok ama normal mi acaba sizlerde de oldu mu
busraalper Azizeugur bende aoandist ameliyatı oldum ama bende de öyle herhangi bir şişlik olmadi. Muhakkak doktora görünün.
sule43 Azizeugur ne çıktı göründünşz mü doktora bendede var dediğiniz gibi şişlik çok hafif ağrıda var ameliyat olalı 15 gün oldu
Prensesannesi1302 Benim de patladı ameliyat oldum ama dediğiniz gibi şişlik olmadı bir doktora gidin derim basit gibi olsa da vücuda zarar veriyormuş