Gizem_zk yaaa 🥹 Sezeryan mı doğum yaptınız kardeşimde yaptı aramızda 1 buçuk ay var hemen göbeği indi 15 günde kendiliğinden yapı meselesi sanırım ya 75 le doğuma girdim 2 ay oldu doğum yapalı diyetsiz şuan 60 kiloyum ama aşşağıya düşlemiyorum belki 10 kilo fazlam var diye göbeğim var diyorum 😏 1.60 boyum 😏