deletedmom4842 birde bu ay yani 4. Ay uyku gerilemesi oluyormuş ve bu dönem nneye alışırlarsa o şekilde devam ediyormuş uyku için aslında birkaç gün ağlamasına dayanı p uyku eğitimimi versem ikimizde rahat ederiz millet koyuyo çocugu yatağa uyuyo biz mekik dokuyorz koridor bıyu 7,5 kg oldu baya yoruyor artık birde artık herşeye ağlamaya başladı.ya sabır😬