Merhabalar bebeğimin bugün 2.ay kontrolüne gittik doktorumuz gözüyle nesne takibi yağıp yapamadığını sordu yapamıyor en azından annesini takip etmeli dedi ama etmiyor bebeğim doktor b12 testi istedi verdim biraz alt sınırda cıktı simdi takviye verecek ama cok aklıma takıldı sizin bebekleriniz nasıldı yani sağa geçip ses cıkartırsan sağa bakıyo sonra sola geçip yapsam oraya da bakıyo ama iki nokta arasını takip edemiyor ve öyle annesini babasını görünce gülmüyor yada biz ona gülünce konusunca pek gülmüyor bunlar sıkıntı mı size doktorlarınız ne demişti bilgi verirseniz cok cok sevinirim bebeği emziriyorum bide aşırı canım sıkıldı bu konuda az mı görüyor acaba bi sıkıntı olabilir mi