findiginannesi_ 20 aylıkken bıraktırdım
normalde sadece uykuya geçişte veriyordum ama gündüz de istemeye başlamıştı
10 gün zor oldu uykuları çok bölündü
yatırırken emziği aradığı için saatini geçe çektim ki çok uykusu gelmiş olsun kolay dalsın diye bu şekilde atlattık
1 hafta - 10 gün sabrederseniz hallolur 🙂