Benim doktorum 10 aylık kontrolünde demişti ki; yemek istemezse kendi yemek istiyor olabilir. Bende önüne 1 yada 2 tane ekmek koyuyorum birer lokmalık ( çok koyarsan fırlatır atar aşağıya) o bi tane ekmek atıyo alıp ağzına bende çorba veriyorum o zaman benim verdiğimi yiyor. Kahvaltıda da peynir çubuklarından koyuyorum. Biraz o biraz ben verirken doyuyo. Bi de öyle dene.